Billede tilpasning

Tilfører nye funktioner eller ændrer i phpBB3s standardfunktioner [MODs]
Besvar
lasse.j

Billede tilpasning

Indlæg af lasse.j » 7. mar 2013 20:34

Hejsa
Findes der en måde hvorpå man kan indsætte et billede i phpBB i fuld størrelse og så bliver det automatisk tilpasset til de givne størrelser , man har tilladt inde i ACP.
Jeg er lidt på herrens mark om det egentlig kan laves og så på en overskuelig måde.
Mvh
Lasse

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Billede tilpasning

Indlæg af DoYouSpeakWak » 7. mar 2013 20:59

Det gør der da. Du kan sætte phpBB3 til at lave thumbnails af uploade filer og vise dem. Når man trykker på dem kan man se dem i fuld størrelse. Vælger du det ville jeg se på highslide moddet samtidig.
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

lasse.j

Indlæg af lasse.j » 9. mar 2013 08:00

DoYouSpeakWak skrev:Det gør der da. Du kan sætte phpBB3 til at lave thumbnails af uploade filer og vise dem. Når man trykker på dem kan man se dem i fuld størrelse. Vælger du det ville jeg se på highslide moddet samtidig.
Okey.. Vil det sige man ikke kan se billedet før man trykker på det ? Hvor ændre man til det henne , er det noget med opret miniature ? og vil det gøre noget ved de billeder der allerede er på siden ?
Highslide, hva er det for en fisk.
Mvh
Lasse

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af DoYouSpeakWak » 18. mar 2013 11:57

Man kan se billedet før man trykker. i en lille udgave. Prøv det selv. vedhæftede filer i acp skulle forklare det hele.

Highslide moddet:

https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... hment_mod/
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Nikolaj
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Nikolaj » 5. feb 2014 00:19

DoYouSpeakWak skrev:Man kan se billedet før man trykker. i en lille udgave. Prøv det selv. vedhæftede filer i acp skulle forklare det hele.

Highslide moddet:

Virker det 100% til 3.0.12 - Eller ved du om der er noget ved det, som fejler?

lasse.j

Indlæg af lasse.j » 14. sep 2014 15:13

DoYouSpeakWak skrev: Highslide moddet:

Hvad gør dette mod ? Har kørt med dit forslag man kunne i ACP og det virker fint :D
Mvh
Lasse

lasse.j

Indlæg af lasse.j » 3. okt 2014 20:57

Der er noget der ikke virker... Er jeg logget ind som admin , så får jeg fint lov til at smide alle fil størrelser op. Er jeg logget ind som almindelig bruger så får jeg følgende besked : Filen er for stor, maksimalt tilladte størrelse er 100 KiB.
Fil størrelsen er sat til 0 . altså ubegrænset under vedhæftet filer. Pixel er også sat til ubegrænset.
Har stirret som en gal..Har jeg overset noget ?
Mvh
Lasse

Besvar