Hjælp med eksternt scripts

Tilfører nye funktioner eller ændrer i phpBB3s standardfunktioner [MODs]
Besvar
Joachimdj

Hjælp med eksternt scripts

Indlæg af Joachimdj » 17. okt 2012 09:28

Hey folkens

Jeg arbejder på en funktion så en bruger kan fjerne og tilføje sig til grupper eksternt fra PHPBB delen.

I øjeblikket ser mine kald til databasen således ud når den sletter

Kode: Vælg alt

DELETE FROM phpbb_user_group WHERE group_id='$group_id' and user_id='$user_id'
Og når den tilføjer
insert into phpbb_user_group (group_id, user_id,user_pending) values ('$group_id', '$user_id', '0')

Men når jeg gør dette, så sletter/tilføjer den gruppen, men ikke adgangen til forummet gruppen er tilknyttet?

Kan i hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Joachim Dittman

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Hjælp med eksternt scripts

Indlæg af DoYouSpeakWak » 19. okt 2012 11:34

Det er stærkt tilrådeligt at du ikke udfører denne opgave automatisk og uden for phpBB admin delen. Må jeg spørge hvorfor du føler det er nødvendigt at gøre ?
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Joachimdj

Indlæg af Joachimdj » 22. okt 2012 18:59

Det er meningen at brugeren selv skal kunne tilføje og fjerne deres adgang til nogle forums fra en profil i joomla.

Et eller andet sted skal jeg brugeren ikke ind i administrationen, men bare i brugergrupper i deres kontrol panel, det er den som jeg skal have over til vores egen side.

Er det ikke muligt?

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af DoYouSpeakWak » 25. okt 2012 12:30

Det er det sikkert, men jeg har ingen ide om hvordan du gør. Lyder til du vil have maximeret joomla og minimeret phpbb3.
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Brugeravatar
Jan
Anerkendt medstifter

Indlæg af Jan » 25. okt 2012 22:52

Har du forsøgt at spørge på joomla's supportforum? Det er måske mere relevant at spørge der. :)

Besvar