Hvordan fjerner jeg header????

Boardets layout og udseende [styles]
Besvar
Just

Hvordan fjerner jeg header????

Indlæg af Just » 28. aug 2008 18:43

Jeg har søgt højt og lavt. det jeg skal er at få mit forun til at passe ind når jeg viser det inden i MKportal. jeg har fået at vide at jeg skal fjerne headeren men kan ikke finde noget om hvordan jeg gør. Mit template er prosilver rounded (ville gerne have det passede ind i portalens template). Min side er: http://WWW.swinger-portalen.dk

På forhånd tak :D
Senest rettet af Just 28. aug 2008 23:22, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Hvordan fjerner jeg header????

Indlæg af jask » 28. aug 2008 18:59

Hej Just

Jeg har fjernet min header helt og aldeles med denne redigering af overall_header.html i prosilver - Vær opmærksom på at søgefeltet i headeren hermed også fjernes, men det kan placeres andet sted. Gem en kopi af den originale fil inden du går i gang med at eksperimentere. Når jeg skriver eksperimentere, er det fordi jeg ikke ved om denne ændring har nogen indvirkning på MKportalens virkemåde, men prøv det :)

I overall.header.html har jeg slettet lin 98 til og med 119 - vist nedenfor

Kode: Vælg alt

<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>

<div id="site-description">
				<a href="{U_INDEX}" title="{L_INDEX}" id="logo">{SITE_LOGO_IMG}</a>
				<h1>{SITENAME}</h1>
				<p>{SITE_DESCRIPTION}</p>
				<p style="display: none;"><a href="#start_here">{L_SKIP}</a></p>
			</div>

<!-- IF S_DISPLAY_SEARCH and not S_IN_SEARCH -->
			<div id="search-box">
				<form action="{U_SEARCH}" method="post" id="search">
				<fieldset>
					<input name="keywords" id="keywords" type="text" maxlength="128" title="{L_SEARCH_KEYWORDS}" class="inputbox search" value="<!-- IF SEARCH_WORDS-->{SEARCH_WORDS}<!-- ELSE -->{L_SEARCH_MINI}<!-- ENDIF -->" onclick="if(this.value=='{LA_SEARCH_MINI}')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='{LA_SEARCH_MINI}';" /> 
					<input class="button2" value="{L_SEARCH}" type="submit" /><br />
					<a href="{U_SEARCH}" title="{L_SEARCH_ADV_EXPLAIN}">{L_SEARCH_ADV}</a> {S_SEARCH_HIDDEN_FIELDS}
				</fieldset>
				</form>
			</div>
		<!-- ENDIF -->

<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>

Just

Indlæg af Just » 28. aug 2008 21:29

Det vil jeg teste, men hvordan putter jeg mit søge felt et andet sted????? Har du nogen ider?????

Er det muligt at sende filen overall_header.html til dig så du måske kan se hvor det er jeg kan slette fra, da filen ikke har den kode du har skrevet her :?

Just

Indlæg af Just » 28. aug 2008 23:22

OK, når jeg selv skal sige det er jeg sgu for sej. Jeg har fået fjernet headeren og søge feltet er der stadig :o . Hvad har jeg så gjort jo jeg fjernede fra linie 89 og til linie 107 og så kører det bare.

Skal lige sige at det er 6 dage siden jeg startede på at rode med det her og jeg må sige at det overrasker mig hvor god support man kan få og hvor nemt det er bare man tør prøve ;)

Besvar