Fejl i Oversættelse af WoWMoonclaw template af MAËVAH

Boardets layout og udseende [styles]
Besvar
Lucas Kristensen

Fejl i Oversættelse af WoWMoonclaw template af MAËVAH

Indlæg af Lucas Kristensen » 24. maj 2009 20:58

Hey alle :D

Jeg har lige installeret "WoWMoonclaw templatet af MAËVAH" og det er rigtig fedt og tak for oversættelsen. Desværre er "New Topic" knappen væk alle stedder, det gælder for den danske, svenske, og norske version. Den "British English" version virker. Håber i kan hjælpe mig :) og vil gerne hjælpe til hvis der er noget jeg kan gøre ;) i kan altid kontakte mig på "webmaster.lucas@gmail.com" eller på "admin@multi-pro-gaming.com" :D ser frem til at hjælpe jer hvis der er noget :)

og tak til Olympus DK Team for at have oversat templatet. Det er en stor hjælp :) Må sige i har hjulpet mange :)

edit: Dette gælder dog kun mac

Venlig Hilsen

Lucas Kristensen

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Fejl i Oversættelse af WoWMoonclaw template af MAËVAH

Indlæg af jask » 25. maj 2009 16:24

Hej Lucas

Velkommen til her ;)

Personligt kender jeg ikke WoWMoonclaw templatet, men jeg går næsten udfra at det er en komplet typografi (style på engelsk) du har downloadet.

Enhver typografi indeholder nogle sprogspecifikke knapper i mappen typografi[her formentlig WoWMoonclaw]/imageset/da/.. Hvis ingen har fremstillet danske knapper til denne er den givetvis ikke tilstede. Og jeg mener ikke at Olympus DK Team har fremstillet danske knapper til denne, i givet fald må det være andre bidragydere. Er mappen tilstede og dermed en del danske knapper, er en hurtig workaroun at kopiere den eller de manglende filer fra imageset/en-mappen til mappen imageset/da-mappe. Knappen vil nu være tilstede, men naturligvis i den engelske udgave.

Jeg erkender det er nogle ret løse formodninger, men uddyb gerne - så ta'r vi den derfra :geek:

I den officielle sprogpakke er kun de sprogspeciffikke knapper til prosilver og subSilver2 tilstede. Hvilket giver god mening, da det er de to typografier phpBB3 leveres med som standard. Oversætterteamet fik mere end rigeligt at at se til hvis der skulle fremstilles knapper til alle tilgængelige typografier :roll:

Lucas Kristensen

Indlæg af Lucas Kristensen » 25. maj 2009 21:11

Hey :D okay, havde ik lige tænkt på jeg bare kunne flytte billedet :) men det undre mig bare at det virker fint nok på windows og ikke på mac :S men må lige se kodningen, og så skrive det rigtigt hvis det er :)

men tak ellers for hjælpen :)

Lucas Kristensen

Indlæg af Lucas Kristensen » 25. maj 2009 21:16

Hvad jeg kan se loader et script automatisk billederne fra den orginale altså den engelske version :S men hvis der er andre der har et bud så er i velkommen til at skrive :) det ville være så nice :D

Venlig Hilsen

Lucas Kristensen

Edit!: Jeg fandt ud af hvad man skal gøre, gå ind i din FTP, find forum, tag templatet, gå ned under den engelske version af imageset, tag billedet derfra, dupliker det, og sæt ind i den version der hedder "De" og så virker det derefter :)

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af jask » 25. maj 2009 21:59

Lucas Kristensen skrev:Edit!: Jeg fandt ud af hvad man skal gøre, gå ind i din FTP, find forum, tag templatet, gå ned under den engelske version af imageset, tag billedet derfra, dupliker det, og sæt ind i den version der hedder "De" og så virker det derefter :)
Præcis, en dirty workaround, men det funker :D

Lucas Kristensen

Indlæg af Lucas Kristensen » 26. maj 2009 15:54

hey, den knap er forsvundet igen :S det er damnit!

men må flytte den hver dag så :S

Besvar