Stilforvirring

Boardets layout og udseende [styles]
Besvar
Brugeravatar
Yehaah

Stilforvirring

Indlæg af Yehaah » 9. mar 2010 21:07

Jeg ville gerne have et andet tema end det oprindelige standard.

Selvom jeg anvender temaer direkte fra phpbb's style side, så giver de mig problemer.

WYSIWYG linien som jeg også ser herover er væk i de andre temaer, og der sker intet når jeg klikker på smileys ude til højre.
Skriver jeg :) eller lign så dukker smileyerne op, men ikke ved klik på ikonerne.

What to do?

Y!
Senest rettet af jask 10. mar 2010 16:23, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Emnet flyttet til rette forum ;)

Brugeravatar
Jan
Anerkendt medstifter

Re: Stilforvirring

Indlæg af Jan » 9. mar 2010 21:25

Hej og velkommen :)

Har du læst dokumentationen for installering af typografier?

Hvis ikke så findes den her http://www.phpbb3.dk/dokumentation/3.0/ ... acp_styles :)

Præcis hvilke temaer har du forsøgt at installere? :)

Brugeravatar
Yehaah

Indlæg af Yehaah » 10. mar 2010 08:26

Jeg har forsøgt mig med CA_Vintage, som er den jeg ville foretrække på sitet, og ProFormell

Begge får deaktiveret smileyclick, og BBcode editoren forsvinder over feltet til indlæg.

Hvis man beder om "Vis kilde" for den side hvor man skriver indlæg, så kan man ikke finde editor.js.
Det kan man i ProSilver themet.

Vi har checket at der refereres til editor.js i posting_buttons.html i templaten

Mvh Y

Brugeravatar
Jan
Anerkendt medstifter

Indlæg af Jan » 10. mar 2010 13:31

Det var mystisk - jeg vil installere de to styles på mit test board og se om jeg kan genskabe problemet der, for bedre at kunne vejlede dig om hvordan det korrigeres. :)

Må jeg få url addressen til boardet det omhandler? :)

Jeg går ud fra at jeres board er opdateret til seneste phpBB version (3.0.7-PL1) ?

Sidste spørgsmål i rækken for nu - er dit board et standard board uden yderligere tilføjelser af MOD's (ekstra moduler)?

Besvar