phpbb/ unoeuro S.O.S!!

Boardets layout og udseende [styles]
Besvar
mkoldt

phpbb/ unoeuro S.O.S!!

Indlæg af mkoldt » 3. feb 2012 08:21

S.O.S !!

Jeg er ved at lave en forside til min hjemmeside/sorum,men har problemer med filerne.Jeg har ingen problemer med at uploade filerne til den file manager jeg har igennem Unoeuro, som administrere min hjemmeside (forum). Problemet med den file manager som Unoeuro har er at den er rigtig dårlig til redigering af mapper og filer. Fil strukturen er at der er en grundlæggende mappe, der hedder public_html. I den mappe, ligger alle filer (også index.html og det er her at jeg skal uploade de nye filer til).
Problemet er bare at forum filer og mapper gennem Unoeuro er kastet ud på 20-30 mapper og 100 vis af filer. Disse er umulige at flytte rundt på, kopiere eller omdøbe med Unoeuro´s begrænset muligheder, så jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal kunne oprette en "forum" mappe og flytte alle disse andre mapper og filer over.

Kan en venlig sjæl mon hjælpe lidt,vi er ved at blive sindsyge

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: phpbb/ unoeuro S.O.S!!

Indlæg af DoYouSpeakWak » 3. feb 2012 08:39

Det lyder til at det firma du bruger ikke har nogen god webinterface.

Istedet vil jeg råde dig til at bruge ftp og rette filerne på din egen computer istedet for at gøre det online igennem en webinterface. Kontakt dem og spørg om hvordan du uploader med ftp. Det er helt standard.

Wak
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

mkoldt

Re: phpbb/ unoeuro S.O.S!!

Indlæg af mkoldt » 4. feb 2012 22:52

forsiden er nu lavet..

Besvar