Rettelser til "Dansk oversættelse til phpBB 3.2.x"

Oversættelse af de kortfattede phpBB3 vejledninger m.m. og brugeres personlige bidrag
Besvar
Brugeravatar
scootergrisen
Side Administrator
Kontakt:

Rettelser til "Dansk oversættelse til phpBB 3.2.x"

Indlæg af scootergrisen » 7. apr 2018 21:00

Jeg synes at der på Dansk oversættelse til phpBB 3.2.x mangler information om hvordan man downloader sprogpakken.
Og da der er mere end én sprogpakke, hvilken man skal vælge.
I starten er der et link som hedder phpbb3.dk men linket er til phpbb.com.
Det med "Vi anvender assembla.com" ville jeg nok flytte til bunden eller fjerne da det er de færreste der nok vil gøre brug af det.
Der er diverse links hvor linknavnet starter med "http://" som kunne være udeladt.

Og så korte det hele lidt af. Jeg synes tit det er bedre jo mindre tekst der er.
F.eks. indeholder følgende ikke rigtig noget information der hjælper med at bruge sprogpakken. Så noget kan fjernes og det med versionshistorik og versionsstyring kunne flyttes til bunden.
Læs venligst hele dette dokument inden du udfører installation eller opdatering af den danske oversættelse af phpBB 3.2.x.

Dette dokument indeholder generel information om den danske oversættelse, benævnt dansk sprogpakke. Desuden en kort vejledning i forbindelse med installation eller opdatering af dansk sprogpakke til phpBB 3.2.x, og hvor den kan downloades i seneste version.

Olympus DK Team har siden d. 7. oktober 2006 vedligeholdt og udgivet opdaterede sprogpakker af den danske oversættelse af phpBB. Sprogpakkens versionshistorik kan læses phpbb3.dk, hvor du også kan downloade seneste version.

Vi anvender assembla.com til versionsstyring af oversættelsen. Her er det muligt at følge den detaljerede ændringshistorik for samtlige filer. Da vi løbende opdaterer sprogpakken i forhold til de ændringer der foretages i udviklingen af phpBB, vil det også her være muligt at hente endnu ikke udgivne udgaver af oversættelsen. Disse udgaver er ikke nødvendigvis kvalitetstestede endnu, hvorfor det vil være på egen risiko at benytte disse.
Så kan vi tilføje et link på https://www.phpbb.com/customise/db/translation/danish/ til siden så det hele er samlet et sted.

Besvar