Problemer med 3.1.9

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
Hasse

Problemer med 3.1.9

Indlæg af Hasse » 22. apr 2016 08:09

Hej

Jeg har lige oprettet et nyt forum og har lidt problemer:

På system siden har jeg følgende fejl i toppen af siden :

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/acp/acp_update.php on line 63: sprintf(): Too few arguments
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_acp.php on line 134: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_acp.php on line 134: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3925)

Er der nogen der ved hvordan jeg retter dette?

På mine Knapper står der feks. "BUTTON_NEW_TOPIC" hvordan ændrer jeg teksten?

Hvis jeg ikke er logget ind er der ingen forum. Hvordan gør man dem synlige for ikke medlemmer?

På forhånd tak :-)

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Problemer med 3.1.9

Indlæg af jask » 23. apr 2016 18:21

Hej Hasse

Det er en helt frisk installation hvor du har benyttet installationspakken fra phpbb.com?

Fejlene kan skyldes flere ting, bl.a. hvis tilladelserne ikke er sat korrekt for mapperne.
Hasse skrev:Er der nogen der ved hvordan jeg retter dette?
På mine Knapper står der feks. "BUTTON_NEW_TOPIC" hvordan ændrer jeg teksten?
Det ser ud som om der mangler en sprogpakke i din installation. I den komplette installationspakke er indeholdt engelsk. Derfor burde du se den engelske oversættelse, hvis du ellers har valgt engelsk. For at få den danske oversættelse skal du hente den danske sprogpakke og uploade, inden du kan vælge dansk sprog.

Problemet med at du ikke kan se fora som gæst er en tilladelsesindstilling. I en helt ny installation er de medfølgende fora synlige for gæster. Kan du fortælle lidt mere om hvordan du har installeret dit board?

Hasse

Re: Problemer med 3.1.9

Indlæg af Hasse » 24. apr 2016 09:17

Hej jask

Jeg har fået løst mine problemer :-)
Ændrede sproget til engelsk i globale instillinger og bruger instillinger. Slettede det danske helt på bordet og via ftp og installerede igen.

Fandt også tilladelses indstillingen for gæster :D

Besvar