Bedre synliggørelse af brugerens overvågning af Fora og emner

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
olef

Bedre synliggørelse af brugerens overvågning af Fora og emner

Indlæg af olef » 25. nov 2016 23:57

Ved godt at følgende ikke er standard PHPBB; men
Jeg vil rigtig gerne have lavet en bedre synliggørelse af brugerens overvågninger af Fora og emner, da det er svært for brugerne at overskue om man reelt overvåger det man gerne vil, specielt når Boardet har +200 Fora (brugeren bliver nødt til at sammen overvågninger registreret I brugerkontrolpanelet og hvad der findes af Fora og emner).

Jeg vil rigtig gerne have en visualisering i Board-, Kategori- og Forumvisningen, som viser om brugeren overvåger eller ej, og eventuelt mulighed for at klikke for at tilmelde og framelde (som når man klikker på de normale overvågningslinks).
Bedst vil være hvis man kunne klikke på ikonerne i venstre side ud for Forum/Emne-navnene, og de samtidig skifter baggrundsfarve ved til-/framelding (skift af image, ikke-overvågede har den normale farve for templaten). Dette vil selvfølge kræve at man ikke længere kan klikke på ikonerne for at komme til ulæste indlæg i fora; men man "nøjes" med at klikke på Forum-beskrivelsen.

Håber nogen er villige til at hjælpe mig på vej, eller har en ide om nogen der kan/vil (kører pt PHPBB 3.1.10 og prosilver)

PS: Har tidligere anvendt Snitz-Forum, hvor ovennævnte er standard; men Snitz er ved at være godt out-dated. har derfor valgt at skifte til PHPBB :D

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Bedre synliggørelse af brugerens overvågning af Fora og emner

Indlæg af jask » 26. nov 2016 14:39

Hej olef og velkommen til

Jeg har ikke lige et bud på om der er udviklet en udvidelse til at håndtere dette. Kan dog se at flere har efterspurgt noget i den retning: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2389021

Besvar