Inline links

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
musvåge

Inline links

Indlæg af musvåge » 14. jan 2017 22:51

Hej phpBB'ere

Mit første indlæg her :) Kommer fra forummet modelflyveforum.dk, som for nylig er gået fra vB5 til phpBB 3.1.10.

Et noob-spørgsmål: I det modelflyveforum kan jeg ikke lave inline links, altså links, som er indlejret i den skrevne tekst (a la modelflyveforum.dk ovenfor). Har prøvet med teksteditorens link-funktion og med BBCode. Uanset hvad jeg gør, laves der et linjeskift dvs linket kommer til at stå separat på en ny linje.

Kan jeg som alm. bruger gøre noget i min konfiguration eller skal forummets admin gøre noget for at muliggøre indlejrede links?

Vh Musvågen

Brugeravatar
Stoker
Kontakt:

Re: Inline links

Indlæg af Stoker » 16. jan 2017 07:44

musvåge skrev:
14. jan 2017 22:51
Hej phpBB'ere

Mit første indlæg her :) Kommer fra forummet modelflyveforum.dk, som for nylig er gået fra vB5 til phpBB 3.1.10.

Et noob-spørgsmål: I det modelflyveforum kan jeg ikke lave inline links, altså links, som er indlejret i den skrevne tekst (a la modelflyveforum.dk ovenfor). Har prøvet med teksteditorens link-funktion og med BBCode. Uanset hvad jeg gør, laves der et linjeskift dvs linket kommer til at stå separat på en ny linje.

Kan jeg som alm. bruger gøre noget i min konfiguration eller skal forummets admin gøre noget for at muliggøre indlejrede links?

Vh Musvågen
Det burde fungere standard, måske ligger problemet i det tema du bruger?
Prøv at vælge den almindelige prosilver og se om det stadig er galt.

musvåge

Indlæg af musvåge » 16. jan 2017 20:58

Stoker skrev:
16. jan 2017 07:44
<...>
Det burde fungere standard, måske ligger problemet i det tema du bruger?
Prøv at vælge den almindelige prosilver og se om det stadig er galt.
Tak for den besked, Stoker. Nu ved jeg at det ikke ligger i min konfigurering i mit kontrolpanel. Jeg ikke admin på forummet, men kan godt se at det ikke anvender standard-temaet.

Vi har et Test-underforum, hvor jeg har lavet følgende indlæg, som viser problemet:

http://www.modelflyveforum.dk/viewtopic ... 53#p509653

Jeg prøver at skrive til forummets admin og ser om han har et forslag, hyg dig

/Musvågen

Brugeravatar
Stoker
Kontakt:

Indlæg af Stoker » 20. jan 2017 23:25

Det kunne også være muligt at de ikke har opdateret temaet sammen med phpBB.
Det er ret vigtigt at temaet passer til phpBB versionen.

Besvar