hvordan opretter jeg et emne uden det bliver er indlæg

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
trold1964

hvordan opretter jeg et emne uden det bliver er indlæg

Indlæg af trold1964 » 20. mar 2017 19:44

Hej
jeg har brug for at lave emner uden det er et indlæg
på billede står der to emner under Generelle Information om Slægt Forum det første er Introduktion det andet er Læs Mig (Vigtigt)
er der en anden måde jeg kan lave ind som link?
jeg er ikke interneret i de to emner Introduktion og Læs Mig (Vigtigt) skal være som forum fordi den åbner den et nyt vindue.
håber det er forstået
forum.jpg

Brugeravatar
scootergrisen
Support Team Medlem
Kontakt:

Re: hvordan opretter jeg et emne uden det bliver er indlæg

Indlæg af scootergrisen » 20. mar 2017 21:17

Du kan bruge "Ændre emnetype til: Normal Opslag Bekendtgørelse Global" under fanebladet Handling når du redigere et emne.
Så kan du f.eks. have dine regler som en bekendtgørelse. Så bliver de vist over alle de andre emner.
Så kan du eventuelt låse emnet så andre ikke kan skrive i det.

trold1964

Indlæg af trold1964 » 20. mar 2017 22:25

Tak for svaret
jeg tror ikke helt jeg forstår dig, fordi jeg synes jeg har prøvet det du skriver, og det var ikke sådan jeg ønske det.
på min måde bliver den i samme vindue fordi jeg ikke har sat link ind, så hvis man trykker på for eksempel på Introduktion sker der ikke andet end den linker til samme side.
det er kun noget som skal være der, end til man har fået en konto og man trykker på andre emner eller indlæg for så behøver man ikke Introduktion og Læs Mig (Vigtigt) mere.
jeg ved godt der står første under SLÆGT, det er kun fordi jeg er ved at opbygge mit forum

Brugeravatar
scootergrisen
Support Team Medlem
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 20. mar 2017 23:04

I \styles\prosilver\template\overall_header.html kan man f.eks. skrive:

Kode: Vælg alt

<!-- IF not S_USER_LOGGED_IN -->
        <p>
        Som gæst kan du læse indlæg men ikke skrive indlæg.<br/>
        <a href="{U_REGISTER}"><span style="color: #fff; text-decoration: underline;">Tilmeld dig</span></a> for at kunne skrive indlæg.<br/>
        Læs også <a href="{BOARD_URL}viewtopic.php?t=X"><span style="color: #fff; text-decoration: underline;">Kom godt i gang med forummet</span></a>.<br/>
        <a href="X"><span style="color: #fff; text-decoration: underline;">Kontakt mig</span></a> hvis du har problemer med at tilmelde dig.
        </p>
        <!-- ENDIF -->
Det bliver kun vist når man ikke er logget ind.

Du kunne også bare gøre det kort og skrive "Læs hvordan du tilmelder dig og skriver indlæg" også lave det til et link til et emne hvor du kan skrive hvordan man gør så er det lettere for dig at ændre end at skulle ændre i en fil.

trold1964

Indlæg af trold1964 » 20. mar 2017 23:26

tusind tak for svaret

Besvar