Admin sektion forsvundet

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
SteenJ

Admin sektion forsvundet

Indlæg af SteenJ » 1. maj 2018 10:31

Hej,

Når jeg logger ind på /adm/index.php ser jeg kun "AutoMOD", alle andre admin funktioner er væk (version 3.0.11)

Jeg har ingen ændringer foretaget. Jeg havde en backup SuperAdmin konto, det er det samme når jeg logger ind med den.

Det er lykkedes mig at installere en ældre back-up på et andet domænenavn, men den er desværre 3 måneder gammel.

Jeg ønsker at opgradere til nyeste version og har installeret et frisk forum på et tredje domænenavn men løber hele tiden ind i samme fejl når jeg opdaterer databasen;
The installer detected a timeout
The installer has detected a timeout, you may try to refresh the page, which may lead to data corruption. We suggest that you either increase your timeout settings or try to use the CLI.
Er der en der har et godt råd eller der kan fixe problemet mod betaling?

På forhånd tak,
Steen

Board statistics
STATISTIC VALUE STATISTIC VALUE
Number of posts: 247946 Posts per day: 44.11
Number of topics: 25769 Topics per day: 4.58
Number of users: 4643 Users per day: 0.83
Number of attachments: 1343 Attachments per day: 0.24
Board started: 10 Dec 2002 05:15 pm Avatar directory size: 2.84 KiB
Database size: 480.73 MiB Size of posted attachments: 128.07 MiB
Database server: MySQL(i) 5.5.58-0ubuntu0.14.04.1 GZip compression: Off
Board version: 3.0.11 [ Re-Check version ] Orphan attachments: 144

Brugeravatar
scootergrisen
Side Administrator
Kontakt:

Re: Admin sektion forsvundet

Indlæg af scootergrisen » 1. maj 2018 15:11

We suggest that you either increase your timeout settings or try to use the CLI.
Hvis du har adgang til at ændre timeout-indstillingerne kan du gøre det eller spørge dem der har adgang om at få det øget.
Det er formodentligt HTTP-serveren eller PHP der stopper efter f.eks. 60 sekunder. Du kan prøve og tage tid og se hvornår den stopper.

PHP har f.eks. max_execution_time.
Du kan se værdien med:

Kode: Vælg alt

echo ini_get('max_execution_time');
Så står der du kan bruge CLI, altså kommandolinje men det skal du jo så havde adgang til.

Jeg har skrevet lidt om det på https://netkoder.dk/netkoder/phpbb3_int ... php#gendan
Tror nok jeg engang gjorde det i phpMyAdmin så det kan du undersøge om du har adgang til.

SteenJ

Re: Admin sektion forsvundet

Indlæg af SteenJ » 2. maj 2018 11:47

Hej, tak for dit svar - jeg prøver. Det er lykkedes mig at komme ind i admin sektionen igen ved at rydde cache folderen

Besvar