Hvad er moralsk rigtigt?

Tendenser, formodninger, konspirationsteorier og phpBB off topic
Besvar
Heidi Rousing
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Hvad er moralsk rigtigt?

Indlæg af Heidi Rousing » 4. jun 2008 23:58

Hej Jer :D

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver, men jeg håber i ellers vil hjælpe med at flytte mit indlæg.

Det jeg har brug for hjælpe til, er et spørgsmål om hvad der er "rigtigt"?
Inde på mit forum, er der et medlem der har valgt at blive meldt ud fra forumet, og jeg har skrevet en enkelt mail med ham, at det bare var i orden, og han skriver til mig hvad grunden er. Men nu er det sådan at på forumet, der er vi flere der står for det. Vi er 6 bestyrelses-medlemmer og 2 administrator (mig og min kæreste). Bestyrelsesmedlemmerne har bedt mig om at skrive til dem når der er et medlem der har bedt om at blive meldt ud, så de kan følge med, og det er også helt fint, og det har jeg også gjort. Men i dag er der så en der skriver til mig om de ikke lige kan få mail-adressen på det medlem der har bedt om at blive meldt ud, for de vil gerne have begrundet hans svar, hvis der er noget på forumet vi skal overveje at ændre.
Men det er her jeg begynder at tænke, for er det moralsk rigtigt at give vedkommenes mail-adresse til et af bestyrelsesmedlemmerne? For i prinsippet, så er vi alle på lige fod, os og bestyrelsen, det er bare fordi det er os der har "lavet" forumet, og står for den daglige drift, men vi har vel også en eller anden fortrolighed over for de oplysninger medlemmerne giver os? Eller er det lige meget når det er en anden fra bestyrelsen der beder om mailen.
Det er ikke sikkert der er noget entydigt svar på det, men kunne bare godt bruge Jeres mening, da jeg ikke helt ved hvad jeg synes jeg skal gøre.

Venlig hilsen Heidi

Brugeravatar
Jan
Anerkendt medstifter

Re: Hvad er moralsk rigtigt?

Indlæg af Jan » 5. jun 2008 10:33

Hej Heidi :)

Jeg synes du skal skrive en mail til vedkommende og spørge om han er interesseret i at hans emailadresse udleveres til bestyrelsen så de kan spørge ham om en begrundelse for hans udmelding.

Det er ikke givet at han er interesseret i at få mails fra bestyrelsen når nu han har meldt sig ud, og jeg mener man bør respektere folks ret til selv at vælge. :)

Sådan ville jeg selv vælge at gøre det. :)

Heidi Rousing
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Re: Hvad er moralsk rigtigt?

Indlæg af Heidi Rousing » 6. jun 2008 08:57

Hej Jan.

Ja, god ide. Det gør jeg, så kan jeg komme komme galt afsted. Tak for det.

Besvar