Hey boys og girls,
Jeg har netop installeret phpbb 3.0.12, og jeg vil virkelig gerne have nogle ekstra menuer på oppe ved siden af board index, og tilføje nogle board regler, hvordan gør jeg det???
Har prøvet og kigget mig frem, men kan simpelthen ikke finde ud af noget af det jeg har læst indtil videre, så sidder der en med meget tålmodighed, og kan skære tingene ud i pap, så modtages hjælpen med kys hånd.
Mvh
DanishFlipper
Noob ankommet til phpbb
- scootergrisen
- Side Administrator
Re: Noob ankommet til phpbb
Du kan rette i filen /styles/prosilver/template/overall_header.html
Der er også også phpBB 3.1 så hvis du er ved at lave et nyt forum kan det være du hellere vil bruge den version. Den er mere mobilvenlig og der er lettere at uploade mange filer i forummet end med 3.0.
I version 3.1 ser det ud til at det er navbar_header.html man skal rette i der hvor menupunkterne er.
Der er også også phpBB 3.1 så hvis du er ved at lave et nyt forum kan det være du hellere vil bruge den version. Den er mere mobilvenlig og der er lettere at uploade mange filer i forummet end med 3.0.
I version 3.1 ser det ud til at det er navbar_header.html man skal rette i der hvor menupunkterne er.
-
Tak for responsen, det er mere det themeplate jeg bruger, det fungere kun i 3.0.11 eller 12, så hentede bare phpbb 3.0.12. Men er der nogen guide som er skåret ud i pap omkring hvordan det foregår??scootergrisen skrev:Du kan rette i filen /styles/prosilver/template/overall_header.html
Tak endnu engang
- jask
- Hjemmeside Team Leder
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Måske denne kan give lidt inspiration til hvordan man kan tilføje links forskellige steder i headeren: viewtopic.php?f=11&t=281
-
Sweet hvor lækkert, tusinde tak.. Nu forstod jeg hvor det skulle skejask skrev:Måske denne kan give lidt inspiration til hvordan man kan tilføje links forskellige steder i headeren: viewtopic.php?f=11&t=281

Tusinde tak for hjælpen..
Du skulle vel aldrig vide om man kan tilføje ekstra svar i OSS vel??
- DoYouSpeakWak
- Support Team Medlem
- Geografisk sted: Bornholm
- Kontakt:
Jo da.DanishFlipper skrev:
Du skulle vel aldrig vide om man kan tilføje ekstra svar i OSS vel??
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=1594775
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting