Noob ankommet til phpbb

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
DanishFlipper

Noob ankommet til phpbb

Indlæg af DanishFlipper » 9. jan 2015 02:58

Hey boys og girls,
Jeg har netop installeret phpbb 3.0.12, og jeg vil virkelig gerne have nogle ekstra menuer på oppe ved siden af board index, og tilføje nogle board regler, hvordan gør jeg det???

Har prøvet og kigget mig frem, men kan simpelthen ikke finde ud af noget af det jeg har læst indtil videre, så sidder der en med meget tålmodighed, og kan skære tingene ud i pap, så modtages hjælpen med kys hånd.

Mvh

DanishFlipper

Brugeravatar
scootergrisen
Support Team Medlem
Kontakt:

Re: Noob ankommet til phpbb

Indlæg af scootergrisen » 11. jan 2015 18:17

Du kan rette i filen /styles/prosilver/template/overall_header.html

Der er også også phpBB 3.1 så hvis du er ved at lave et nyt forum kan det være du hellere vil bruge den version. Den er mere mobilvenlig og der er lettere at uploade mange filer i forummet end med 3.0.

I version 3.1 ser det ud til at det er navbar_header.html man skal rette i der hvor menupunkterne er.

DanishFlipper

Indlæg af DanishFlipper » 11. jan 2015 18:45

scootergrisen skrev:Du kan rette i filen /styles/prosilver/template/overall_header.html

Der er også også phpBB 3.1 så hvis du er ved at lave et nyt forum kan det være du hellere vil bruge den version. Den er mere mobilvenlig og der er lettere at uploade mange filer i forummet end med 3.0.

I version 3.1 ser det ud til at det er navbar_header.html man skal rette i der hvor menupunkterne er.
Tak for responsen, det er mere det themeplate jeg bruger, det fungere kun i 3.0.11 eller 12, så hentede bare phpbb 3.0.12. Men er der nogen guide som er skåret ud i pap omkring hvordan det foregår??

Tak endnu engang

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af jask » 11. jan 2015 19:50

Måske denne kan give lidt inspiration til hvordan man kan tilføje links forskellige steder i headeren: viewtopic.php?f=11&t=281

DanishFlipper

Indlæg af DanishFlipper » 12. jan 2015 00:56

jask skrev:Måske denne kan give lidt inspiration til hvordan man kan tilføje links forskellige steder i headeren: viewtopic.php?f=11&t=281
Sweet hvor lækkert, tusinde tak.. Nu forstod jeg hvor det skulle ske :D..
Tusinde tak for hjælpen..

Du skulle vel aldrig vide om man kan tilføje ekstra svar i OSS vel??

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af DoYouSpeakWak » 12. jan 2015 11:00

DanishFlipper skrev:
Du skulle vel aldrig vide om man kan tilføje ekstra svar i OSS vel??
Jo da.

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=1594775
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Besvar