Usikker på opdatering

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Lasse2211

Re: Usikker på opdatering

Indlæg af Lasse2211 » 22. sep 2010 03:02

jask skrev:Rent teoretisk kan noget sådan ske hvis man ikke uploader billeder med sin FTP-klient i binary-mode, men det formoder jeg ikke er sagen her?
Jeg bruger FileZilla, som er en ganske udmærket FTP-client og den kan såmænd godt indstilles til binary........ hvis bare man husker det :oops:
Den var sat til 'Auto' men jeg fik upload'et filerne igen i binary mode og det gjorde underværker. Nu har jeg ikke gennemgået samtlige 1400+ filer, men efter at have kigget en del billedposter igennem og har set, at alt ser fint ud, så tør jeg godt konkludere at jeg er nået i mål.

Jeg takker endnu en gang fordi du bragte mig på rette spor.
Mvh, Lasse.

Brugeravatar
racefun
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af racefun » 7. jan 2015 10:08

Tak for gamle tråde, jeg er desværre løbet ind i samme problem med defekte billeder, iconer, smilies og knapper.

bruger også FTP filezilla, og den stod ganske rigtigt til ASCII og er nu rettet til binær, men stadig ikke godt nok, kan de også gå galt ved backup?

Billede

Brugeravatar
racefun
Geografisk sted: Albertslund
Kontakt:

Indlæg af racefun » 7. jan 2015 12:12

Jeg har løst mit problem, kontaktede one.com og 10 min. efter havde de smidt en kopi af både database samt hele websitet ud til mig.
fra den dato hvor jeg startede opdateringen.
Det er nu lagt ud og virker, alt er som før.

så nu tager jeg lige et par dage uden hovedbrud inden jeg begynder at opdatere igen. :D

Besvar