Ændringer kom ikke med ved opdatering

Hjælp til installation, indstillinger og funktioner
Besvar
Brugeravatar
scootergrisen
Side Administrator
Kontakt:

Ændringer kom ikke med ved opdatering

Indlæg af scootergrisen » 25. aug 2011 14:54

Jeg har ændret noget ting i forummet ved at bruge Administratorkontrolpanal > Typografi > Skabeloner > Prosilver Rediger
Også rediger jeg for eksempel den fil som hedder overall_header.html som ligger i styles/prosilver/template mappen.
Problemet er bare at de ændringer jeg har lavet der ikke er kommet med efter jeg har opdateret til version 3.0.9.

Under opdateringen fik jeg mulighed for at sammenlægge 2 filer men ikke var den fil men det virker som om de ændriger som for eksempel er i styles/prosilver/template/overall_header.html overhovedet ikke testes for ændringer men bare ignoreres også komme de til at blive erstatte af en helt ny fil.

Hvordan er den korrekte måde at opdatere på og samtidigt beholde de ændringer jeg har lavet HTML-skabeloneditoren som er i administratorkontrolpanelet ?

Nu har jeg for eksempel også ændre i den tekst der står når nye brugere vil tilmelde sig (languages/da/ucp.php)
Hvis jeg opdater den danske sprogpakke så kan jeg jo regne ud at den besked ændres til standard beskeden der er med i den danske sprogpakke.

Hvordan får jeg alt det her til at virke så min ændringer bliver flettet ind i de nye opdaterede filer ?
Jeg skal vil forhåbentligt ikke gøre det manuelt ved hver eneste opdatering eller skal jeg ?

Besvar