Grafikpakke mangler da sprog
Grafikpakke mangler da sprog
Under Vedligehold skriver den Grafikpakke mangler "da" sprog.
Hvordan kan jeg få den fejl væk??
Se billedet.
Hvordan kan jeg få den fejl væk??
Se billedet.
- jask
- Hjemmeside Team Leder
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Re: Grafikpakke mangler da sprog
Ved at installere en dansk grafikpakke til din typografi.
Grafikpakken indeholder de danske knapper. Og findes en sådan ikke, er muligheden måske at kopiere den engelske grafikpakke og omdøbe den til da. Så er fejlen væk, hvis man ellers kan leve med engelske "knapper"
PS: Jeg flyttede emnet til rette forum
Grafikpakken indeholder de danske knapper. Og findes en sådan ikke, er muligheden måske at kopiere den engelske grafikpakke og omdøbe den til da. Så er fejlen væk, hvis man ellers kan leve med engelske "knapper"

PS: Jeg flyttede emnet til rette forum
Det virker med at omdøbe den til da..
Men hvor finder jeg de danske henne??
Men hvor finder jeg de danske henne??
- DoYouSpeakWak
- Support Team Medlem
- Geografisk sted: Bornholm
- Kontakt:
Ja da det virker da at omdøbe mappen til da. men teksten inde i vil stadig være på dansk.
Sprogpakken finder du her.
http://www.olympusdkteam.dk/viewtopic.php?f=176&t=813
Mvh Mikkel
Sprogpakken finder du her.
http://www.olympusdkteam.dk/viewtopic.php?f=176&t=813
Mvh Mikkel
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting
Synes ikke at knapperne ser så godt ud..
Jeg har lige lavet en testbruger..
Bruger: Test
Kode:123456
Jeg har lige lavet en testbruger..
Bruger: Test
Kode:123456
Hvor kan jeg finde de knapper som bliver brugt her på siden??
- DoYouSpeakWak
- Support Team Medlem
- Kontakt:
Dem finder du her.
http://www.olympusdkteam.dk/viewtopic.php?f=175&t=814
Billederne ligger i nedenstående mappe. Du skal kopirer dem til samme mappe på din webserver og overskrive evt filer der ligger der i forvejen. Genopfriske dit imageset i acp og så skulle den være klaret.
Her er knapperne.
/styles/prosilver/imageset/da/
http://www.olympusdkteam.dk/viewtopic.php?f=175&t=814
Billederne ligger i nedenstående mappe. Du skal kopirer dem til samme mappe på din webserver og overskrive evt filer der ligger der i forvejen. Genopfriske dit imageset i acp og så skulle den være klaret.
Her er knapperne.
/styles/prosilver/imageset/da/
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting
- DoYouSpeakWak
- Support Team Medlem
- Kontakt:
Og husk.
At det ene tema behøver ikke bruge samme størrelse knapper som et andet tema. Dvs. Det tema du har ser måske ikke godt ud før du tilpasser knappernes størrelse som de var på det orginale og uændrede forum.
Se imageset.cfg filen inde i /imageset/da/ mappen. Der kan du ændre størrelserne, har du så samme fil fra det org forum ved siden af kan du lige finde de rigtige størrelser.
Er tallene ens i de to imageset.cfg filer så er det noget andet du lige skal kigge på.
At det ene tema behøver ikke bruge samme størrelse knapper som et andet tema. Dvs. Det tema du har ser måske ikke godt ud før du tilpasser knappernes størrelse som de var på det orginale og uændrede forum.
Se imageset.cfg filen inde i /imageset/da/ mappen. Der kan du ændre størrelserne, har du så samme fil fra det org forum ved siden af kan du lige finde de rigtige størrelser.
Er tallene ens i de to imageset.cfg filer så er det noget andet du lige skal kigge på.
Ja synes de er ens..